novinky
Red Bull Sea to Sky
vloženo: 15.10.2015
Poslední závod z tzv. grand slamu hard endura a světové série Red Bull se jel v okolí tureckého letoviska Kemer. Vzhledem k tomu, že bylo třeba vyzkoušet vhodné nastavení, pneumatiky a sžít se s místním terénem, dorazili jezdci do místa závodu s několikadenním předstihem.
Samotný závod se jede po dobu tří dnů a skládá se ze tří samostatných kategorií - Beach race, Forest race a Mountain race. V prvních dvou závodech se rozhoduje o tom, z jaké startovní řady pojede jezdec v hlavním horském závodě. Ten startuje na pláži a končí v nadmořské výšce 2200 m.
V Beach race se Metal Mulisha jezdec dostal do finále. Beach race jede 50 jezdců najednou vstříc náročné trati na pláži, která kombinuje rychlé pasáže se skoky a umělými překážkami. Matějovi se ze 300 startujících podařilo obsadit 123. pozici.
Ve Forest race potkala Matěje smůla, když na jeho freeridu praskl chladič a musel tak často zastavovat, dolévat vodu a dokonce zajet s motorkou do hluboké vody. Matěj nakonec dorazil až na 166. místě a vybojoval start ze sedmnácté řady, což je zhruba půlhodinová ztráta na první závodníky.
Smůla Matěje provázela i v hlavním závodě, kdy ho v náročném kaňonu zradila zadní pneumatika a servisní team musel dovést novou gumu. Časový limit tak zastihl Matěje na stříbrném CP, které vzhledem k nezkušenosti s tímto závodem znamená úspěch a hlavně cenné zkušenosti mezi nejlepšími jezdci světa.
Samotný závod se jede po dobu tří dnů a skládá se ze tří samostatných kategorií - Beach race, Forest race a Mountain race. V prvních dvou závodech se rozhoduje o tom, z jaké startovní řady pojede jezdec v hlavním horském závodě. Ten startuje na pláži a končí v nadmořské výšce 2200 m.
V Beach race se Metal Mulisha jezdec dostal do finále. Beach race jede 50 jezdců najednou vstříc náročné trati na pláži, která kombinuje rychlé pasáže se skoky a umělými překážkami. Matějovi se ze 300 startujících podařilo obsadit 123. pozici.
Ve Forest race potkala Matěje smůla, když na jeho freeridu praskl chladič a musel tak často zastavovat, dolévat vodu a dokonce zajet s motorkou do hluboké vody. Matěj nakonec dorazil až na 166. místě a vybojoval start ze sedmnácté řady, což je zhruba půlhodinová ztráta na první závodníky.
Smůla Matěje provázela i v hlavním závodě, kdy ho v náročném kaňonu zradila zadní pneumatika a servisní team musel dovést novou gumu. Časový limit tak zastihl Matěje na stříbrném CP, které vzhledem k nezkušenosti s tímto závodem znamená úspěch a hlavně cenné zkušenosti mezi nejlepšími jezdci světa.